Rezort Piešťany prezentoval región v Drážďanoch

OOCR Rezort Piešťany prezentovala región v Drážďanoch.

Oblastná organizácia cestovného ruchu (OOCR) Rezort Piešťany prezentovala piešťanský región na medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu Reisemesse v Drážďanoch.

Podujatie sa konalo 27. až 29. januára, zúčastnilo sa na ňom vyše 300 vystavovateľov. Záujem návštevníkov bol mimoriadne veľký. Okolo 35.000 návštevníkov prišlo počas troch dní na veľtrh cestovného ruchu do Drážďan. Podujatie tak zaznamenalo rekordnú návštevnosť, ktorá presiahla čísla spred pandémie. Mnohí vystavovatelia museli dokonca pristúpiť k zavedeniu čakacích zoznamov pre záujemcov, ktorých nedokázali vybaviť na mieste.

Enormný záujem o cestovanie potvrdzuje aj Tatiana Nevolná, výkonná riaditeľka OOCR Rezort Piešťany: „V našom stánku sme zaznamenali veľký záujem o Piešťany a po veľtrhu nám prichádzajú desiatky rezervácií a dopytov na pobyty, či už v piešťanských kúpeľoch alebo u iných členov Rezortu Piešťany. Úspech našej účasti nasvedčuje tomu, že éra výlučne domácich dovoleniek sa skončila a ľudia chcú opäť naplno spoznávať aj svet, tak ako to bolo pred pandémiou.

Podľa Tatiany Nevolnej svedčí o úspechu tohtoročného drážďanského veľtrhu aj to, že už počas jeho konania evidovali organizátori rezervácie výstavných stánkov na nasledujúci ročník Reisemesse Dresden 2024. „Stánok Rezortu Piešťany lákal najmä nádhernými fotografiami Piešťan. Spoluvystavovateľmi boli členovia Rezortu, Hotel Park a Slovenské liečebné kúpele Piešťany a.s. Samozrejme, prezentovali sme všetkých našich členov a aj destináciu ako celok,“ dodáva výkonná Nevolná.

V Nemecku sú Piešťany pomerne známe. Pre nemeckých návštevníkov je zaujímavá a akceptovateľná dobrá dostupnosť autom. Našou veľkou výhodou je aj blízkosť dvoch medzinárodných letísk, Bratislava a Viedeň. Návštevníci nášho stánku sa zaujímali hlavne o liečivé účinky zázračnej piešťanskej liečivej vody a sírneho bahna, o prekrásne parky a okolitú prírodu. Veľtrh hodnotíme ako veľmi úspešný. Určite plánujeme s prezentáciou značky a destinácie pokračovať aj v budúcom roku,“ informovala riaditeľka.